SPONSORED LINKS:

Design Your Own PLA Button Contest



REA D NE W PO STS


-Sponsors-



-Other Forums-

  Facebook Group
  Madhouse Radio new
  BinRev new
  Defcon Forums new
  KDK Pranks
  Ownage Pranks new
  Jerky Boys
  Underground News new
  Jackulator 9000 new


-phonelosers.org-

  Main Site
  Prank Calls
  Shoutcast Stream
  Podcasts
  PLA Wiki
  PLA YouTube
  PLA Twitter
  PLA Tumblr


REA D NE W PO STS



Support PLA by doing your Amazon searching here:

Also, visit PLAs Amazon Store

Author Topic: Design Your Own PLA Button Contest  (Read 51469 times)

kelsokid18

  • Guest
Re: Design Your Own PLA Button Contest
« Reply #105 on: March 15, 2007, 09:52:01 PM »
Gracias!

Offline Chuba

  • chown -R us ./base
  • Junior Phone Loser
  • **
  • Posts: 30
  • 1337 13V3L: +1/-6
  • "Your IP address has been logged"
Re: Design Your Own PLA Button Contest
« Reply #106 on: March 19, 2007, 12:42:41 PM »
Mountain Dew and doughnuts... because breakfast is the most important meal of the day.

This message has been brought to you by the language C and the number F

kelsokid18

  • Guest
Re: Design Your Own PLA Button Contest
« Reply #107 on: March 19, 2007, 01:41:18 PM »
Contest is done, RBCP hasn't printed the last entries....yet!

Offline M-26-7

  • Skinniest Member of the PLA
  • PLA Junkie
  • *****
  • Posts: 811
  • 1337 13V3L: +40/-61
Re: Design Your Own PLA Button Contest
« Reply #108 on: March 19, 2007, 01:57:46 PM »
Contest is done, RBCP hasn't printed the last entries....yet!
Quote
He's lying.  This contest is never over!
YOU LIE KK!!!

Offline rbcp

  • Head Custodian
  • Administrator
  • Ninja Phone Loser
  • *****
  • Posts: 5244
  • 1337 13V3L: +454/-81
  • I'm not stupid! I'm not stupid! Hematology!
    • Homepage
Re: Design Your Own PLA Button Contest
« Reply #109 on: March 19, 2007, 03:22:22 PM »
Yeah, I've just been busy with the t-shirts and Real Life junk.  I'll make the new buttons eventually.

Offline frog

  • Defender of the Forums, Speaks Two Languages
  • PLA Henchman
  • *****
  • Posts: 892
  • 1337 13V3L: +148/-48
  • Ribbit.
Re: Design Your Own PLA Button Contest
« Reply #110 on: March 19, 2007, 03:25:29 PM »
Yeah, I've just been busy with the t-shirts and Real Life junk.  I'll make the new buttons eventually.

BUTTONS ARE NOT REAL LIFEBUTTONS ARE NOT REAL LIFEBUTTONS ARE NOT REAL LIFEBUTTONS ARE NOT REAL LIFEBUTTONS ARE NOT REAL LIFE
To see this post in braille, click here.

Offline Raptor

  • OMG MOD wannabe
  • Ninja Phone Loser
  • ***
  • Posts: 1208
  • 1337 13V3L: +80/-52
  • We can be happy underground
Re: Design Your Own PLA Button Contest
« Reply #111 on: March 19, 2007, 03:53:41 PM »
Canada Isn't a real country
Canada Isn't a real country
Canada Isn't a real country
Canada Isn't a real country
Canada Isn't a real country
Canada Isn't a real country


Just Kidding Frog :D
Raptor\\\'s Random Reviews!

http://www.phonelosers.org/forums/index.php?board=30.0

Offline Tachyon

  • Minister of Defence
  • OMG Mod
  • Ninja Phone Loser
  • *****
  • Posts: 1875
  • 1337 13V3L: +125/-62
Re: Design Your Own PLA Button Contest
« Reply #112 on: March 19, 2007, 07:35:15 PM »
Real or not, the apparent P2P-lawsuit immunity here is worth it for me, and I love it despite the neck high snow and the twin threats of polar bear attack and loss of the top of one's head in a fight.
Do you speak two languages?

"Detective Don Gombo: IM AFRAID THE ONLY ONE "F" IS "U" MY FRIEND. WELCOME TO THE CRIMINAL JUSTICE WEB!"

Offline rbcp

  • Head Custodian
  • Administrator
  • Ninja Phone Loser
  • *****
  • Posts: 5244
  • 1337 13V3L: +454/-81
  • I'm not stupid! I'm not stupid! Hematology!
    • Homepage
Re: Design Your Own PLA Button Contest
« Reply #113 on: March 19, 2007, 07:55:13 PM »
Real or not, the apparent P2P-lawsuit immunity here is worth it for me, and I love it despite the neck high snow and the twin threats of polar bear attack and loss of the top of one's head in a fight.

Yeah, but...you're in Canada.

Offline Tachyon

  • Minister of Defence
  • OMG Mod
  • Ninja Phone Loser
  • *****
  • Posts: 1875
  • 1337 13V3L: +125/-62
Re: Design Your Own PLA Button Contest
« Reply #114 on: March 20, 2007, 02:02:30 PM »
True, true.
Do you speak two languages?

"Detective Don Gombo: IM AFRAID THE ONLY ONE "F" IS "U" MY FRIEND. WELCOME TO THE CRIMINAL JUSTICE WEB!"

Offline Chuba

  • chown -R us ./base
  • Junior Phone Loser
  • **
  • Posts: 30
  • 1337 13V3L: +1/-6
  • "Your IP address has been logged"
Re: Design Your Own PLA Button Contest
« Reply #115 on: March 20, 2007, 03:23:52 PM »
yay im not a noob anymore
Mountain Dew and doughnuts... because breakfast is the most important meal of the day.

This message has been brought to you by the language C and the number F

kelsokid18

  • Guest
Re: Design Your Own PLA Button Contest
« Reply #116 on: March 20, 2007, 03:35:54 PM »
this got off topic!  I hate to keep on RBCP about this, but keeping on him is the only way to get shit done.  When are the last buttons gonna come out!

Offline silentneep

  • If elected, I promise a ME TOO post once a year to keep my account active and a chicken in every pot brownie.
  • PLA Army
  • *****
  • Posts: 550
  • 1337 13V3L: +56/-36
  • I have no idea where I am.
Re: Design Your Own PLA Button Contest
« Reply #117 on: March 20, 2007, 06:45:09 PM »
Hey, does anyone want to see that pla wiki logo that I made in button form?  I just realized that it kinda lends itself well to being a button.  I can resize it and maybe slap some words on there if anyone actually wants to see it.
May the forces of evil become confused on the way to your house.

Offline frog

  • Defender of the Forums, Speaks Two Languages
  • PLA Henchman
  • *****
  • Posts: 892
  • 1337 13V3L: +148/-48
  • Ribbit.
Re: Design Your Own PLA Button Contest
« Reply #118 on: March 20, 2007, 07:09:51 PM »
Hey, does anyone want to see that pla wiki logo that I made in button form?  I just realized that it kinda lends itself well to being a button.  I can resize it and maybe slap some words on there if anyone actually wants to see it.


I wanna see you in button form



baby.
To see this post in braille, click here.

kelsokid18

  • Guest
Re: Design Your Own PLA Button Contest
« Reply #119 on: March 27, 2007, 03:29:25 PM »
OMG ITS TEH GHEYS

 

SPONSORED LINKS: